piątek, 16 listopada 2007

Egzorcyzmy

Każda osoba rozwijająca się duchowo powinna wiedzieć, jak chronić siebie i innych od demonów i innych duchów nieczystych. Poniższe dwa egzorcyzmy to modlitwy, gdy nam samym zagraża duch, kolejne to pomoc innym.

EGZORCYZM 1
Jestem Boską istotą.
Moc Boga mieszkająca we mnie
rozkazuje wam natychmiast
opuścić moje ciało !

Nieczyste duchy, nakazuję wam,
odejdźcie stąd natychmiast (3x)
Wstydźcie się (3x)
Odejdźcie tam, gdzie wasze miejsce
i poddajcie się decyzjom Boga.

Pozostawcie w spokoju moich bliskich.
opuście moje środowisko,
nie podchodźcie do mnie nigdy !
Nie dotykajcie mojego ciała,
nie dotykajcie moich rzeczy,
opuście moje progi.
Uciekajcie (3x)

Mój dom jest moją świątynią,
nie wolno wam przekroczyć jej progów !
Swoje życie i duszę oddają Bogu,
uciekajcie (3x)

W moim sercu mieszka Chrystus
i w Imię Jezusa Chrystusa wołam,
uciekajcie (3x)
Moja siła jest większa
i nie wolno wam wracać.
Jestem duchem Nieba,
jestem dzieckiem Boga
a wy uciekajcie za 7-dme morze.
Niech się tak stanie (3x)
Dzięki Ci za to Boże
i ufam Ci całkowicie.



EGZORCYZM 2

Precz szatanie (3x)
Nie dosięgną mnie oczy twoje.
Jestem przykryty(a) płaszczem Miłości
Jezusa Chrystusa.
W moim sercu kwitnie Miłość Boga
Precz z mojego życia (3x)
Przecz od moich bliskich (3x)
precz z mojego domu (3x)

To ja jestem tu zwycięzcą !
W Imię Boga i Jego Syna,
Niech się tak stanie (3x)
Dzięki Ci za to Boże
i ufam Ci całkowicie.


Egzorcyzm 3
W Imię Jezusa Chrystusa, Boga i Pana naszego,
za przyczyną Niepokalanej Dziewicy Bogurodzicy Maryji,
Świętego Michała Archanioła,
Świętych Apostołów Piotra i Pawła
i wszystkich Świętych
ufając w powagę naszego świętego posługiwania
przystępujemy bezpiecznie
do odrzucenia napadów diabelskiego podstępu.

(PSALM 67)

Niech powstanie Bóg
i niech rozproszą się nieprzyjaciele Jego
i niech uciekają ci, którzy Go nienawidzą
sprzed oblicza Jego.
Jak rozprasza się dym, tak niechaj się rozprasza
jak rozpływa się wosk w obliczu ognia
tak niech zginą grzesznicy sprzed Oblicza Bożego.


Oto przed Krzyżem Pańskim uciekają moce przeciwne.

Zwycięża lew z pokolenia Judy, z rodu Dawida.
Niech Miłosierdzie Twoje o Panie będzie nad nami.
Ponieważ zaufaliśmy Tobie.


Materiały pochodzą z: http://www.vismaya-maitreya.pl/
cdn.

2 komentarze:

Bleise pisze...

szkoda słów! totalne New Age! szatan podrabia Boga i małpuje jego liturgię... żałosne!

Kuba pisze...

Z New Age ma to troszkę związku :) Ale co do tego, że "szatan podrabia i małpuje jego liturgię" to "troszkę" przesadzone. Kiedy masz problem trzeba zwrócić się do Boga - można tymi słowami co podałem, można innymi, a można(i polecam) iść do DOBREGO egzorcysty.