środa, 16 kwietnia 2008

Misy tybetańskie


Dawno nie pisałem na blogu nic większego, a to dla tego, iż moje życie mocno pcha mnie do przodu. W weekend uczestniczyłem w warsztatach gry na misach tybetańskich(wg dr Petera Hessa). Było wspaniale!


Za zajęciach były dwie osoby i prowadząca - możecie wiedzieć, jak wpłynęło to pięknie na atmosferę. Nauczycielka grania na misach, jak okazało się w trakcie, była także Mistrzynią ReiKi. Znajoma, z którą uczyliśmy się tajników masażu dźwiękiem, obecnie jest na II stopniu ReiKi, tak więc całość przebiegała na wysokim poziomie energetycznym ;)

Praca z misą to coś wspaniałego - muzykoterapia połączona z psychoterapią bez słów. Już w trakcie robienia sobie na zmienię masaży wychodziły z nas bloki z podświadomości... Już po 2 razie!

Warsztaty były prowadzone przez nauczyciela z http://www.nadabrahma.pl/ - polecam.

Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie na masaże dźwiękiem,
Kuba

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonimowy pisze...

big latina lesbians lesbian bar dallas sue ellen age face sitting lesbian movies 10 minute clips of lesbian scenes ellen hilburn lesbian indian lesbian capital lesbian cheaters