niedziela, 20 kwietnia 2008

Prema Agni

Namaste!

Pragnę zapoznać czytelników z wspaniałym narzędziem, jakim jest symbol Prema Agni(czyt. prima agni)


Jeżeli powyższy filmik z youtube nie działa, to samo można obejrzeć na http://bornfreenow.com/videos/DrawPremaAgni.mov

Jest to wspaniały symbol, jego efekty można poczuć bardzo szybko. Zachęcam do praktykowania. Na temat symboliki można przeczytać po polsku na http://www.reiki.fc.pl/viewtopic.php?p=13012. Uwaga! - na tym forum znajdują się błędy dotyczące kreślenia - poprawny sposób ukazany jest w filmiku. Oryginał tekstu znajdziecie na http://bornfreenow.com/premaagni.cfm :)

*** Symbol należy kreślić wszystkimi palcami obu rąk(a nie tylko wskazującymi).

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jakbym wiedziała dokładnie o co chodzi... :)
Ale to, że działa to fakt:) chwilowo i miejscowo, ale jednak:)
Pozdrawiam:*

Anonimowy pisze...

'UWAGA: przed wpisywaniem sobie lub innej istocie owego symbolu ZAWSZE należy zapytać o pozwolenie WJ, opiekunów duchowych czy też a może przede wszystkim BOGA o zgodę, dlatego, że symbol ma potężne działanie i jeżeli ciało energetyczne nie jest gotowe może popalić centra energetyczne i kanały oraz delikatne struktury mózgowe.'

o kurczę! to naprawde potrafi spalić mózg?! i co sie wtedy dzieje?

'to on właśnie odbiera trójkątne
cząsteczki światła, które potem wydostają się przez trzecie oko.'

oooo. cząsteczki światła są trójkątne? rozumiem, że zostało to zbadane wnikliwie, przez doświadczonych fizyków?:(

Mistyczne pierdolenie.
Dlaczego wszyscy kierujecie sie jednym schematem?
Dlaczego popadacie w dogmatyzm?
Dlaczego nie tworzycie własnego systemu, kopiując jedynie to co innym przesyłają 'Potężni Mistrzowie Z 666 wymiaru'?

Anonimowy aka Kilu.

Anonimowy pisze...

Kilu: nie wszyscy są anonimowymi pro chaotami. Zresztą chuj z kreatywności, liczy się liczenie.

Anonimowy pisze...

Pro chaotami w jakim sensie?
Poprostu mnie wkurwia sposób myślenia, jaki zaprezentował kolega Kuba w swej cudownej notce blogowej.
No ale racja, chuj z kreattynością. Popadajmy wszyscy w rutyne! :)

Anonimowy pisze...

Ciebie wkurwia jego sposób myślenia? Twoje dogmaty poczuły się urażone jego dogmatami? :(

Anonimowy pisze...

Niezbyt. :(
Moje dogmaty o ile tak można to nazwać, są dość zmienne i posiadają w miarę dobrą zdolność do zmiany/ewoluowania itakdalej.

Ruszkowski :) pisze...

'to on właśnie odbiera trójkątne
cząsteczki światła, które potem wydostają się przez trzecie oko.'

Czy ja takie coś gdzieś tutaj napisałem ?!?!?! Zadziwiasz mnie.

Symbol jest bardzo mocny, toteż się nim dzielę. Zapraszam do praktyki ;)

Przed kreśleniem warto poprosić osobę, by zrelaksowała się, a samemu przyzwać Moc, pomodlić się, czy też zastosować własne techniki naenergetyzowania się i spowodowania zwiększonego przepływu energii przez dłonie :)

Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

'Czy ja takie coś gdzieś tutaj napisałem ?!?!?! Zadziwiasz mnie.'

Nie wiesz co sie znajduje na linkach, które podajesz?:)

Sprawdziłem. Działa tak samo jak inne symbole o tej samej 'treści'. Być może jestem lamką, która nie potrafi kreślić dobrze symboli .:(

Ruszkowski :) pisze...

Wyraźnie zaznaczyłem, że chodzi mi jedynie o symbolikę symbolu i podstawowe kreślenie.

Ruszkowski :) pisze...

O jakich symbolach mówisz :> ?

Anonimowy pisze...

Aczkolwiek, zaznaczyłeś, że wiecej można sie dowiedzieć na linku, który podałeś. Więc uznałem, że zgadasz sie z treśćmi tam zawartymi.

Stworzone z wykorzystaniem sigili bądź poprostu 'wymyślone' w czasie upojennia alkoholowego. (myśle, że zesłał mi je sam Bacchus :( )

Anonimowy pisze...

trójkątne cząsteczki światła?:) żal.pl ... :) Kubusiu, ja wiem, że wielu ludzi krytykuje... ale ja i tak Cię koffam :P
pozdrawiam:)

Ruszkowski :) pisze...

W tym problem, że ja o czymś takim nie pisałem ;)