wtorek, 24 lipca 2007

Ojcze Nasz... Modlitwa Potrójna

Poniżej przedstawiam piękne i pełne energii modlitwy...


Ojcze(/Matko), który jesteś we mnie i we wszystkim.
Święć się imię Twoje, jako we mnie tak i we wszystkim.
Bądź Królestwo Twoje, jako w Niebie tak i wszędzie.
Codziennej obfitości życia daj nam dzisiaj.
Niechaj odpuszczone są winy moje,
bowiem Ja je sobie odpuszczam i innym.
A w chwili słabości wspomóż mnie,
albowiem Nasze jest Królestwo, Potęga na wieki.
Jak było na początku, teraz i na zawsze.



Zdrowaś Mario łaskiś pełna. Bóg z tobą.
Błogosławionaś Ty między niewiastami i
Błogosławiony owoc Twojego życia - Jezus.
Święta Mario, Matko Boża, módl się
za nami Synami i Córkami teraz, w godzinę
naszego Zwycięstwa nad grzechem, chorobą i śmiercią.
Niechaj Bóg będzie błogosławiony.
W Niepokalanej powierzam nadzieję!




Aniele Boży, Stróżu mój, Ty zawsze przy mnie stój.
Rano, w dzień, wieczór, w nocy, bądź mi zawsze ku pomocy.
Strzeż mojej duszy i ciała mego od wszelkiego złego i
prowadź do Królestwa Niebieskiego.



Pamiętajmy jednak, że najlepsza jest modlitwa od serca...
Kuba

Brak komentarzy: