poniedziałek, 2 lipca 2007

ReiKi

Od dawna zastanawiam się nad inicjacją w I stopień Usui ReiKi, kiedyś już nawet jechałem do mistrza(pozdrawiam Metatrona ;) ), lecz w ostatniej chwili los chciał inaczej...

Zastanawiam się nad kwestią czystości energii i nad tym czy pochodzi ona z pewnością od Boga. Jakieś tam inicjacje mam, ale w sumie nic specjalnego - lepsze byłyby bezpośrednio :) Trafiłem na różnych mistrzów - Pierwszy był OK, może nawet zbyt, przez co przyszło zwątpienie i skończenie pracy z KR I(liczę że kiedyś ponowię inicjację, chociaż czy nie jest to zbyt przyziemna energia :>).

Serdecznie pozdrawiam Szamankę/Czarodziejkę, pod tym nickiem chowa się moja inicjatorka w system ReiKi Clear View. Kiedyś nawet czułem przepływ, ale coś ostatnio nie idzie.

Chciałbym być inicjowany w Usui ReiKi przez kogoś o dobrej linii przekazu, miłego etc. :)


Jedno jest pewne po mojej praktyce:

"Gdzie człowiek nie może, tam Reiki pośle."


1 komentarz:

Beata, Sonia pisze...

jestem reiki ale tylko II stopnia Reiki Usui . mozesz dostac dobre inicjacje na dystans(sama korzystam z tej akademii i polecam), tam mozesz dostac nawet do III stopnia reiki usui i inne systemy. To Mayastar academy.