sobota, 7 lipca 2007

Wieczorny zabieg ReiKi Clear View

Wczoraj wieczorem, po rozmowie z Dorotą, zdecydowałem posłać sobie RCV(ReiKi Clear View). Jest to system pochodny od ReiKi, który służy do uzdrawiania wzroku. Słałem sobie chyba 10min może nawet dłużej :) Nie pamiętam niestety jak dokładnie miałem ułożone ręce - I remember only: "tej mudry nie ma w podręczniku, to inna interpretacja tekstu". Ręce kierowałem na czakrę 3 oka. Łzy lały się ciurkiem z oczu. Byłem szczęśliwy z tak efektywnego przekazu. Koniecznie muszę złapać na gg mojego senseja, aby poprosić go o ponowną inicjację w ten system. Przy uzdrawianiu oczywiści byli moi nauczyciele duchowi i pomocnicy - Jezus, Archanioły, Bóg...

Tym radosnym akcentem zapraszam do oczekiwania na kolejny post :) - może coś o hipnozie / autohipnozie :D

:* :D :*
Kuba ;)

Brak komentarzy: