wtorek, 3 lipca 2007

Radiowe szmiry

Słuchając RMF FM często trafiam na "szmiry". To określenie podsunęła mi Marta :)

Do szmir zaliczamy piosenki o miłości, których tekst oparty jest na następującym szablonie:

Kochałam Cię, wielbiłam Cię,
O mój kochany...

Czemuś uczynił To,
Twe usta gorące jak zawsze,
Nigdy nie złączą się z mymi,
Gdyż godnyś potępienia.

Kochałam Cię, wielbiłam Cię,
O mój kochany...

Yehaej, Oooooooooooo, yhyyyyyyyyy

Kochałam Cię, wielbiłam Cię,
O mój kochany...

Yehaej, Oooooooooooo, yhyyyyyyyyy | bis x3 :D

Wybaczę Ci - Ooooo
Wróć do mnie - Yehaej
Obejmij mnie - zapomnij złość


Takie piosenkarki(nie będę wymieniać po nazwisku publicznie) spaliłbym osobiście na stosie :)


4 komentarze:

Unknown pisze...

Kubuś ale to przepiękny tekst :) Odpowiednia muzyka i słuchałbyś tej radiowej szmiry do końca swoich dni :)

Poza tym czy to jest szmira niech każdy sam oceni bo każdego ego przyjmuje inne normy :)

Z poważaniem
Kowal

Kuba pisze...

Mi to osobiście nie przepada - za miesiąc śpiewa taka że wraca do niej - robione pod komerche...

Unknown pisze...

Narzekasz :)

Kto to dokładnie śpiewa?:>

Kuba pisze...

Na gg odpiszę :)