piątek, 24 sierpnia 2007

Afirmacje kontemplacyjne

Afirmacja kontemplacyjna to pisana kontemplacja. Daje to możliwość pracy z wszystkimi ciałami i wszystkimi wcieleniami jednocześnie. To bardzo szybka technika rozwijająca wyższe ciała subtelne i oczyszczająca wszystko co nieharmonizujące z prawdą. Ta technika, w odróżnieniu od zwykłej afirmacji, nie powoduje wzrostu ego, ale świadomość stwórcy w nas samych.
Podstawą jest [ja jestem] procesorem [cecha urzeczywistnienia] czyli imię stwórcy(podobnie jak sufizm). Należy pisać bez własnego imienia, bo imieniem Twoim jest cecha urzeczywistnienia. Należy pisać w pierwszej osobie wyłącznie, bo wszyscy jesteśmy jednością i dla Boga nie ma Ty On-Ona. Dla Boga wszystko to Ja

Najpierw należy się skupić na tych kontemplacjach, z którymi aktualnie jest największy problem. Zaznaczyłem te które uważam za najważniejsze i które decydują o dalszym postępie. Tworzą one podstawę piramidy, a dopiero gdy podstawa będzie gotowa, można z łatwością pójść dalej.

Najważniejsze to ufać sobie. Pamiętaj, że dla Ciebie żaden guru nie jest ważniejszy nad Ciebie.
Pisać można 20 razy dziennie jedną kontemplacje. (w sumie możesz pisać krócej bądź dłużej jeżeli czujesz taką potrzebę)
Czas pisania jednej to 30 dni przy pisaniu codziennym, 60 dni przy pisaniu co drugi dzień (wtedy można zwiększyć liczbę afek i pisać naprzemiennie dwa zestawy). Gdy się przerobi wszystkie imiona w liczbie około 50 to można proces powtórzyć i za każdym razem świadomość będzie szersza i w większym procencie będą te cechy w nas urzeczywistnione :)

Jest jeszcze możliwość pracy bez pisania:
Wybieramy sobie jedną afke i kontemplujemy ją przez kilkanaście minut do paru godzin w zależności od potrzeb. Najlepiej razem z medytacją na temat tej cechy.


Korona:
ja jestem dobrem <--- niezbędna w pierwszej kolejności!
ja jestem świadomością.
ja jestem rzeczywistością. <--- niezbędna w pierwszej kolejności!
ja jestem prawdą
ja jestem prostotą.
ja jestem światłością.
ja jestem pięknem.
ja jestem szczęśliwością.

3 oko:
ja jestem odpowiedzialnością
ja jestem bezstronnością
ja jestem sprawiedliwością
ja jestem cierpliwością
ja jestem zdecydowaniem
ja jestem wytrwałością
ja jestem spokojem
ja jestem pewnością
ja jestem przytomnością <--- ważna!
ja jestem mądrością <--- niezbędna w pierwszej kolejności!

Gardło:
ja jestem łatwością. <--- niezbędna w pierwszej kolejności!
ja jestem lekkością. <--- ważna!
ja jestem delikatnością
ja jestem łagodnością
ja jestem spontanicznością
ja jestem swobodą
ja jestem wolnością
ja jestem radością

Serce:
ja jestem otwartością <--- ważna!
ja jestem szczerością
ja jestem hojnością
ja jestem naturalnością
ja jestem harmonią
ja jestem ufnością <--- niezbędna w pierwszej kolejności!
ja jestem ciepłem
ja jestem miłością

Splot słoneczny:
ja jestem szacunkiem <--- niezbędna w pierwszej kolejności!
ja jestem przebaczeniem <--- ważna!
ja jestem regeneracją (młodością)
ja jestem aktywnością
ja jestem wdzięcznością <--- ważna!
ja jestem dostatkiem <--- ważna!
ja jestem pełnią
ja jestem jednością

Sakralna:
Ja jestem akceptacją <--- niezbędna w pierwszej kolejności!
ja jestem życzliwością <--- ważna!
ja jestem zgodą
ja jestem samodzielnością
ja jestem ugruntowaniem
ja jestem niezależnością
ja jestem życiem
ja jestem przyjemnością
ja jestem niewinnością <--- niezbędna w pierwszej kolejności!
ja jestem zadowoleniem

Podstawa:
ja jestem czystością
ja jestem mocą
ja jestem zdrowiem
ja jestem możliwością
ja jestem błogością
ja jestem spełnieniem
ja jestem bezpieczeństwem <--- niezbędna w pierwszej kolejności!

Źródło: http://www.mojrzesz73.fora.pl/afirmacje-kontemplacyjne-t4.html z moimi poprawkami :)

PS. Można także pracować w trybie "Jam jest" :)

Brak komentarzy: