poniedziałek, 6 sierpnia 2007

LoL - Ksiadz szybszy ode mnie :D

A to mnie prześcignął :D Pare niedziel temu z kazania wyniosłem(!) to, że modlitwa Ojcze nasz posiada 7(!) próśb, które mogę być wręcz traktowane jako oddzielne mantry(!) a'la tybetańskie :D Przed momentem zauważyłem, że wikipedia też zauważa 7 próśb ;)

  1. Ojcze nasz, któryś jest w niebie
  2. (I) święć się imię Twoje; (II) przyjdź królestwo Twoje; (III) bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi; (IV) chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj; (V) i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom; (VI) i nie wódź nas na pokuszenie; (VII) ale nas zbaw od złego.
  3. AMEN ;)
Przypominając modlitwę, wg mnie ładniejszą:
Ojcze nasz, który jesteś we mnie i we wszystkim.
Święć się imię Twoje, jako we mnie tak i we wszystkim.
Bądź Królestwo Twoje, jako w Niebie tak i wszędzie.
Codziennej obfitości życia daj nam dzisiaj.
Niechaj odpuszczone są winy moje,
bowiem Ja je sobie odpuszczam i innym.
A w chwili słabości wspomóż mnie,
albowiem Nasze jest Królestwo, Potęga na wieki.
Jak było na początku, teraz i na zawsze.

Otrzymujemy trochę bardziej "rozwinięte" mantry :D W sumie to i tak modlę się po swojemu, chociaż na podstawie tej drugiej modlitwy :)
Warto też kontemplować na pojedynczymi mantrami...


Gorąco pozdrawiam,
Wasz Kubuś :*

1 komentarz:

whateverhappens pisze...

Próba:D
Tak na próbę:D