poniedziałek, 20 sierpnia 2007

I po wakacjach ;)

No i wróciłem(właściwie wczoraj :D)...

Mieszkałem w Gdyni na ul. Pionierów, najdłużej plażowałem w Jastarni. Poza tym pozdrawiam pracownika Galerii Ezoterycznej w Gdyni, który na moje zakupy zapytał nieśmiało - "A dla kogo to?" :D Miły człowiek. Gorąco pozdrawiam także klientkę tegoż sklepu, która mi wszystko opowiedziała :) ściskam też pracownice empiku za pokazanie mi działu "parapsychologia", który to był razem z naukami ścisłymi :D

Z całego Serca pozdrawiam Komzara i Nandiego, z którymi miałem przyjemność się spotkać. Obaj są ReiKowcami :) Pogadaliśmy o tym i o tamtym - w sumie miłe spędzenie czasu; szkoda, że nie mieliśmy miejsca by np. pomedytować :)

W Gdyni nieźle się obkupiłem: Świetlista Siła aniołów + karty, 2 książki odnośnie tarota, zestaw 3 płyt z "Music For The Mind, Body & Spirit", czyli Feng Shui, T'ai Chi i ReiKi na osobnych płytkach. Nagrania uważam za dobre. Ach i jeszcze gazetka o fitoterapii(zioła :P ) i kadzidło z Tybetu.


Pozdrawiam Was,
Kuba

Brak komentarzy: