środa, 22 sierpnia 2007

Czarymary.pl i ja - czyli o początku współpracy

Zaczęło się od pewnych spostrzeżeń dt. FAQ Programu Partnerskiego. Kliknąłem na baner "Konsultacje On-Line", wyskoczyło okienko z prośbą o pytanie i moje imię :) Napisałem moje spostrzeżenia, pytania i poszło... Po paru sekundach zostałem przydzielony do p. Łukasza Kierusa. Spędziliśmy razem 20min, obejrzał mój blog, który zresztą się spodobał :), podziękował za uwagi, obiecał, że wszystko naprawi ;) Tylko jedna rzecz - Nie wiedziałem, że piszę z właścicielem czarymary.pl :D Cóż bardzo miły człowiek - liczę, że współpraca będzie owocna. Od dzisiaj będę reklamował na blogu sprawdzone produkty, które oferuje ten sklep. Zapraszam do kupna rzeczy przez linki z tegoż blogu :)

Gorąco pozdrawiam wszystkich wakacjujących i ekipę czarymary.pl(szczególnie p. Łukasza),
Kuba


banerek_gif

Brak komentarzy: